Niclas ser så cool ut i den här skinnjackan. Alla tror att han kör motorcykel. haha
 
Igår åkte jag med Niclas till hans skola/internat och stannade där över natten. Sen idag åkte jag till skolan när han gick till skolan. Det gjorde att jag kom till skolan vid 10 och satt och pluggade två timmar innan lektionen började. Efter det gick jag igenom stan innan jag for hem och åt middag.
 
Nu efter lite bloggläsning och upppackande ska jag gå och träna. Tack vare det fina vår vädret idag (Nu känns det ändå som att våren är här på riktigt) är jag riktigt pigg!
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: amanda

haft en bra dag? :)

2014-03-24 @ 19:59:26
URL: http://liindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0