Skinnjackan invigdes idag.
 
Både igår och idag har jag haft fullt upp (Jag hinner inte med själv):
 
Igår sov jag ut, pluggade hela förmiddagen, tog en kort promenad efter lunch och gick för att vaccinera mig. Sen sprang jag direkt iväg till jobbet och jobbade hela kvällen.
 
Sen idag ringde klockan vid halv 6. Jag hade en lektion vid 8 och sen satt jag kvar och pluggade till kl 1. Dock med ont i huvudet hela tiden.Efter det begav jag ner på stan en snabbis och köpte frozen Yoghurt innan jag åkte hem. Nu till sist ska jag ta mig iväg och träna om jag orkar.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Tack så mycket fina du!! finis där

2014-03-27 @ 20:34:45
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0