Igår jobbade jag tio timmar på dagen. Men jag slutade lägligt till melodifestivalen. Väl då var jag hem fort och sen var jag bjuden på tacos och sen mello hos Niclas föräldrar. Hans bror, Matte, kom också med. 
 
Angånde  melodifestivalen så blev det lite som jag trodde (även om jag trodde vissa andra kunde vinna också). Jag gillade Ace låt men refrängen gav mig ändå lite huvudvärk så enligt mig var det okej att Sanna vann (Carina, vet att det retar dig, förlåt.) Dock hade det varit roligare om Alcazar hade vunnit. Jag som röstade på dem. Jag älskade deras kläder! Både Ace och Sannas kläder var tråkiga. Tänk om Sanna hade haft en lång klänning som fladdrade under låten.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0