Tröja - Vero Moda - Nelly / Kjol - Jane Blush - Nelly / Väst - H&M /Boots - Ellos / Strumpbyxor - Primark / Örhängen - TGR / Ring - Guldfynd  ( Har dock på mig en blomring från Star Of Skandinavia på sista bilden)
 
Igår såg jag ut såhär. Jag invigde både kjolen och strumpbyxorna. Det sist nämnda köpte Niclas åt mig i London. Annars är både tröjan och kjolen från Nelly. Skorna är också postorder. Tänk att jag är så nöjd med plagg som jag skickat efter. Sen gillar jag som ni ser accessoarer med rosetter. Åh vad jag tycker om allt!
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg ♡

Vad fin du är! :)

Sv: Nej ellerhur, jag fattar inte ens hur människor medvetet vill kränka någon annan :(

2014-03-10 @ 19:36:06
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0