Bildkälla: www.mediatoday.com 
 
Igår jobbade jag ett kort extrapass från 13-19 men det passade bra när det ändå regnade. Dessutom Jobbade också Frida. Sen när jag kom hem kollade jag på CSI och Project Runway allstars. Mer än så var inte min måndag.
 
Nu måste jag dock sätta igång men allt som ska göras innan Paris (Idag är det bara en vecka tills vi åker!) Det mesta är som sagt klart men jag vill kolla upp vägen till hotellet och lite sånt innaN vi åker. Dessutom ska jag bestämma mig för vad jag ska rösta på i EU-valet, kanske göra arbetsprover, träna och sola. 
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: A N N I E

paris är verkligen en av världens bästa städer!

2014-05-20 @ 23:34:42
URL: http://nattstad.se/anniedahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0