Min topp 10 
 
1 Irland - Jag bara älskar känslan i den här låten. 
2 Frankrike -  De första raderna har jag gått och nynnat på i flera dagar. Den är egenligen ganska löjlig men något bra är det med den, förrutom att de sjunger på franska. haha
3 Ukraina - Har gillat denna sen första gången men det är inte riktigt helt perfekt för att den ska komma etta. Även om refrängen sätter sig.
 
Ikväll är det ju första delfinalen i Eurovison och här äver ser ni min topp 3. Under ser ni vilken låtar jag istället tror kan ligga i topp.
 
Det finns faktiskt inte många låtar som jag tycker är så där riktigt dåliga fast att jag först tyckte att Eurovion inte kom med något bra alls i år.  Det krävs att man lyssnar på låtarna några gånger. Danmark,Malta, Sweichz, Spanien Sverige, Isreal, Porugal, Nederländerna är några länder som också är bra. t.ex. Sen har jag märkt att jag har börjat tycka om musik med inslag av country, riktiga instrument. T.ex Malta Nederländerna och favoriten Irland. 
 
Tippar kan komma i topp
Finland
Armenien 
Norge
Ungern
Österrike
Montenegro
Sverige
 
Någon annan som har hittat en favorit?
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0