Vad härligt det var att komma upp över molnen. 
 
Igårkväll efter 10 landade Niclas och mitt plan från Paris på svensk mark igen. Vi har haft några otroligt bra dagar i Paris och det känns tråkigt att det gick så fort men samtidigt ska det bli skönt att kunna prata svenska igen. Men det har gått välifigt bra med både språk och hitta fram. Det jobbigaste var flygresan hem innan vi landande och lite innan vi landade i Paris för då hade jag lock för öronen som gjorde så otroligt ont. Det gick inte heller att få bort. 
 
Ja, ja nu är det tillbaka till verkligheten som gäller. Tyvärr. Jag saknar redan Paris. Men jag lovar att jag ska berätta mer om hela resan sen. Det kommer vara mycket inlägg om det nästa vecka. Nu väntar jobb före.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0