Idag har varit en ganska tung söndag. Jag är otroligt stressad över tentan på fredag. Min hals är dessutom inte okej fortfarande så det är jobbigt att prata. Jag har hur som helst försökt att plugga så mycket som jag orkat och kunnat idag. Sen blev det lite rabarberpaj till fika också.
 
Jag fick en kommentar om att det känns som att jag bara röstar på Frankrike i Eurosvion bara för att jag tycker om landet. Så är inte fallet. Jag älska de låten och det är många gånger som jag inte alls hållit på Frankrike då jag inte gillat deras låtar, t.ex var deras låt 2011 med  Amaury Vassili inte alls bra enligt mig. När vi ändå är inne på saker jag inte gillar med Frankrike kan jag nämna vin, att de inte vill prata engelska så gärna och Champagne bl.a. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0