Idag har jag varit iväg till universitet för den sista lektionen för den här terminen. Så nu har jag ingen hjälp från min lärare (han var riktigt bra!) dessa få dagar innan tentan. När jag kom till skolan satt förresten Josefina där, vilken var en lite trevlig överraskning. Det hjälper lite att få lätta alla jobbiga tankar om tentan med någon som förstår vad man menar. 
 
Eftersom jag fortfarande är lite förkyld och kände ett stort behöv av att plugga blev det ingen träning nu på kvällen. Efter många om och men dock då det här är sista träningsveckan för i vår...
 
Nu tänkte jag belöna mig mig lite Tv-mys. Ikväll, kl 22, börjar nämligen en ny säsong av Project Runway All stars med Ayssa Milano. Det tänker jag inte missa! 
 
// Elaine
 
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Åh tusen tack <3 Skönt med sista lektionen :D

2014-05-13 @ 12:53:44
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0