Värre än så här har det sett ut på köksbordet de senaste dagarna...
 
Nu har jag bara ägnat mig åt plugg de senaste dagarna. Jag är så slut men ändå känns inget bra...Jag dock inte göra så mycket mer än att göra mit bästa imorgon. Jag känner att stressen både har lugnat ner sig nu men på samma gång så finns den där. Men det är såå svårt. Fransk grammatik är inte att leka med inte. Uttalet är mycket lättare enligt mig.
 
Igår var jag som sagt väldigt upptagen med detta plugg och sen på kvällen var jag och klippte mig. Jag blev riktigt nöjd. Jag får nog börja att sitta och sova då mitt hår blir så slitet på höger sida, som jag brukar sova på.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Carina

Lycka till, håller tummarna!

2014-05-15 @ 23:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0