Sånna här ilandsproblem:
 
När vaniljvisp blandas med vatten...
När glass smälter för fort...
När mat fastnar mellan tänderna (händer alltid mig)...
När en nagel går av...
När jag får beslutsångest (Vilket är ofta)...
När jag känner att jag tjatar på folk...
När jag inte får tvätta mina händer på en längre tid...
Att min mobil och ipadladdare är så korta...
Att feman på min TV inte funkar..
När det är för varmt eller för kallt när jag ska sova..
När kudden inte är tilltäckligt tillpuffad när jag ska sova..
Att jag nästan bara kan somna på rygg...
Om det inte är tillräckligt mörkt när jag ska sova...
När folk ska stressa från träningen innan den är sut..
Att jag får fläckar under ögonen av mascara...
 
// Elaine
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0