Idag har jag pluggat fransk historia från 1800-talet hela dagen. Före det var jag och tränade core på morgonen (riktigt härligt och tungt). Sen kom Niclas hit på middag och åt en av mammas goda kycklingrätter.
 
Kvällen avslutades sen med att vi såg Les Miserables. Jag har tänkt att se den filmen i mer än ett år nu så det var på tiden. Jag såg ju försig musikalen när Niclas kör satte upp den men det hade nog hjälpt att sett denna för. Jag tycker att den var bra, speciellt andra delen, och sen så passade det bra nu när jag precis bl.a läst om den tiden under dagen. Därför var det extra intressant att se den också. 
 
Snart är jag en hejare på fransk historia! 
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0