Loréal till Taxfree-pris: Läppstift - 85 kr / Volum million ecess 126 kr / False lashes wings - 155 kr
 
I Taxfeen på båten förra veckan hade de "Tag 3 betala för 2" på Loréals produkter. Jag hade ändå tänkt att köpa den mittersta mascaran (kan inte hitta den i vattenfast på stan eller nätet.Jag kanska är blind?). Men då passade jag på att testa "Falses Lash Wings" istället för att köpa två lika " Volum million excess" och sen fick jag för mig att välja ett läppstift som den tredje produkten. Jag har nog aldrig köpt ett läppstift. Så jag stod där ett tag (medans båten gungade från sida till sida på vågorna) och valde mellan alla nyanser. Jag fastnade för detta. Det stod mellen det eller ett knallrött.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0