Knee high
 

Jimmy Choo knee high boots, 8 800 SEK / Michael Kors knee high boots, 8 080 SEK / Heel boots, 3 705 SEK / Frye riding boots, 3 700 SEK / Frye leather harness boots, 3 180 SEK / Lucky Brand high boots, 1 485 SEK / Sperry Top-Sider sperry top sider boots, 930 SEK / Sole Society suede knee high heel boots, 815 SEK / Equestrian boots, 745 SEK / H&M knee high boots, 930 SEK / River Island platform boots, 815 SEK / Forever 21 platform boots, 335 SEK
 
Jag älskar höga stövlar. Dessvärre har jag för breda vader så det finns inte många som passar mig. Men scorett har några modeller med större omfång vid vaden (!). De hade 20 % på några par så jag har beställt hem ett par för att prova. Jag valde mellan två par men de fick bli de med lägra klack, de liknar nr 4 av de svarta här över.
 
Mina favoriter här är helt klart nr 4 och 5 utav de svarta och nr 2 och 6 utav de bruna.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0