Över: Blus - H&M / Örhängen - Ur&Penn / Armband - Gina Tricot 
Nere: Blus - Cubus / Örhängen - H&M
 
Här är två outfits från förra veckan. Då min dator har kråglat har jag inte haft möjlighet att lägga upp dem förrens nu. Men då det blir så mörkt innomhus nu för tiden blir det inget bra ljus och därför gjorde jag bilderna svartvita den här gången, annars blev det helt enkelt ännu mindre bra. Dock ser man inte att jag matchade den översta outfiten med knallrosa läppar och att örhängena på bilden nere är både silvriga och guldiga precis som nitarna på blusen.
 
Jag måste försöka lösa det här ljusproblemet känner jag.... Det här är det jobbigaste med hösten och vintern. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0