Idag har jag varit hos Niclas en stund. Jag var ju tvungen att hälsa på de nyfödda lammen och dessutom gå in till dem alla nu när det gick (de hade egna små hagar förrut) och ta lite kort medans de är små. Adam var som vanligt lika gosig. Han och Syrran Andra, tillsammans med en av de vita skulle hoppa in och leka på matbordet, Celine (som buffas) skulle äta min kamera, Pavan hade ner den i höet och Majken skulle vara nära mig. Adam tilllät mig att lyfta upp honom, trots att han blivit tung och min famn inte var den bekvämast. Men det resulterade i en fin men också rolig bild. Ja ni ser ju själva.
 
Sen var vi ut med hundarna och försökte få ihop mitt CV. Men sen skulle Niclas iväg och ha konsert och jag skulle klippa mig och där sitter jag nu och väntar på min tur. 
 
Förresten; Jag har inte blivit lurad än i alla fall. Har ni?
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0