Igår var jag på bio med Sevana, Maria och Josefina (från franskakursen en gång i tiden). Det var jättetrevligt och vi såg självklart den franska filmen " Familjen Bélier". Det var en rolig och mysig film, lite konstig ibland, men ändå en av de få bra franska filmer som jag har sett. Före bion satt vi oss på Waynes Coffee och tog igen lite från sist vi sågs - i somras. Jag tog en varm macka med surdegsbröd då jag bara hade ätit en banan till lunch då jag tidigare hade strosat i affärer.
 
Men före den rundan på stan var jag faktiskt till en Studievägledare och pratade lite om studieplaner och framtiden. Jag vet inte om jag blev mer klokare (läs: superförvirrad) än jag var innan jag gick dit men det var ändå bra att få lite nya synvinklar och så.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0