Här är två suddiga bilder på Isabelle (inte den nya valpen).
 
I Söndags var jag till Niclas. Hans släktingar och kusin var där hela helgen så jag fick träffa dem lite och deras pudlar. De har precis skaffat en valp som var riktigt pigg och busig så jag fick hälsa på henne. Sen var vi ut hos lammen och vägde dem min "svärfar" och jag. Jag kan gå där hos lammen och mysa en hel dag. Jag blir så lugn och fridfull där och lammen är så söta. Men jag måste passa på nu innan de blir för stora att lyfta (Adam har redan blivit för tung). Sen hade vi en myskväll framför TV'n. Före det tog jag och Åsa (min "svärmor") en promenad med hundarna i skogen. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0