Igår gjorde Niclas och jag en roadtrip upp till vår stuga över dagen. Pappa var redan där sen dagen innan så vi åt lunch med honom och sen åkte vi upp på ett berg och njöt av lugnet vid några gamla fäbodar. Vi tänkte kika om man kunde komma upp på toppen också men det gick inte. Efter det åkte vi tillbaka till stugan och solade/fikade med pappa. Sen åkte vi hem och stannade till en snabbis vid ett köpcenter (tack och lov utan shoppingresultat ändå).
 
Jobbet behövde också nämligen folk imorse så det tog riktigt emot att tacka nej till en söndags jobb (jag har fortfarande ångest över det, pengar är aldrig fel) men sammtidigt måste jag ha lite sommar
och tid med familjen/Niclas känner jag innan jag flyttar. Nog för att jag har haft det lite men de är tyävrr helgerna som de är lediga på.
 
Sista veckan hemma börjar nämligen idag...
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0