Hej!
 
Jag har inte uppdaterat något om de senaste två/3 lediga dagarna nu innan jag börjar skolan (igen). Men så här har början av (sista) veckan hemma sett ut:
 
I Måndags var jag hemma och satt ute i solen på balkongen. Jag försökte planera lite inför nästa vecka, betala räkningar och beställde nya linser bl.a. Sen på kvällen var pappa och jag ut och övningskörde. Denna gång gick det som inte gick bra förra gången bra och det som gick bra förra gången gick nu lite sämre. Sen var jag ut på en promenad i alla fall.
 
I Tisdags/igår var jag och hälsade på farmor. När Niclas hade slutat jobba kom han också över och drack lite kaffe och efter det åkte vi hem till honom på lander. Vi grillade korv med hans föräldrar och gick sen en rask promenad med hundarna och hans mamma. 
 
Idag/onsdag fick jag hoppa in och jobba några få timmar och efter det handlade jag lite nödvändigt inför nästa vecka. Efter det satt jag mig ute på balkongen och nöjt av sommarvärmen. Een nu har jag precis varit ute på en löprunda i skogen.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0