Igår var det jul på slottet. Det innebar fika och en liten marknad. Jag gick dit med både Niclas, min morbror och hans kompis. Han har velat komma och hälsa på så jag tyckte att detta var ett bra tillfälle. Jag åt som ni ser en god skinkmacka, det fick bli min lunch. Sen visade jag dem mina konstlokaler och lilla boende. Det blev alltså en liten rundtur med andra ord.
 
Sen när de hade åkt tittade jag och Niclas på TV, åt middag medans Ann-Kristin, Linda och Alexandra julbakade. Dessutom fick jag träffa Ann-Kristins kompis från Island som hade gått konst förra året. Vilket var kul! Jag umgås med mycket olika nationaliteter här med andra ord. Även Satomi i min klass är från Japan. Jag tycker det är både häftigt och lärorikt.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0