I Januari firade jag trettondagsafton med middag medm mamma och pappas bekanta, Sen jobbade jag, var på knutmasso, lunchade med Ellen från franskab och söndagsfikade med Josefin. Jag minns att jag hade lite "ångest" över det nya året också på nyårsdagen. Före det firade jag in det nya året med gänget.
 
 
I Februari jobbade jag ganska mycket men jag försökte ta tag i körkortet ändå och började plugga körkortsteori, hälsade på mormor och morfar i samma veva. Sen fick jag till en fika med Sevana och tecknade ett självporträtt som senare blev ett arbpetsprov. Förrutom det var det ju också alla hjärtans dag, mello, fårfotografering och hundpromenader i ett snö landskap med Niclas.
 
 
I Mars kom lammen. 9 st, en efter en och jag spenderade nästan mer tid med dem än med Niclas och hundarna (haha). Sen var jag och firade min morbror, lunchade en dag med Amanda och sen med Ellinor, besökte djursjukhuset och firade mormors födelsedag hos oss. Jag började gå regelbundet på teorilektioner på körskolan, jobbade, tränade friskis och zumbade med Amanda.
 
 
I April var det inte lika kul. Hela påsken låg morfar på sjukhuset. Det var väldigt jobbigt att se honom bli sämre och sämre för varje gång... Sen lämnade han det här jordlivet och begravdes i slutet av månade. Så det var en tung månad, allt gick väldigt fort. Men ändå försökte jag leva som vanligt och var med med franskatejerna på en fransk biofilm, såg ett spex, fortsatte gå på teorilektionerna på körskolan och jobbade hela påsken. Sen började vårtecken visa sig och det blev sista april som firades med majbrasa.
 
Fortsättning följer...
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0