Bild från halloween.
 
Sen har jag mognat och lärt mig så mycket den här hösten. Jag har t.ex lärt mig att skulptera ett porträtt, måla med olja, teckna kroki, screentrycka med fotoemulossion och grafik bl.a. Men mest har jag nog mognat som person. Jag har börjat stått på helt egna ben. Ja jag har skaffat mig en liten familj här och jag förstår mer och mer vilka och vilket som är viktigt här i livet för mig.
 
Sen så vill jag higlighta några saker och det är:
  • Stina Wollters krokilektioner. Jag kommer aldrig glömma dem. Så livfulla och inspirerande precis som Stina själv. Jag är otroligt glad över att jag har fått undervisning och kritik.
  • Tomo Haapala-dagarna som var magiska i början på terminen när vi gjorde happenings ute i sensommarmörkret.
  • Promenaderna i början av hösten för att leta efter får ute i skogen med mina nyfunna vänner.
  • Slottsfesten som var en fin kväll att minnas.
  • Lucia, julbordet och konstutsällningen nu på terminsslutet.
Efter nyår hoppas jag på en lika fin vår!
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0