Mina favoritbilder från detta år.
 
Ja då är det snart ett nytt år igen då. Det var fasligt var tiden skulle gå fort, det var ju nyss nyårsafton  2014/2015...
 
Hur som helst så ser jag faktiskt fram emot det nya året. Speciellt våren och sista terminen på folkis. Jag hoppas inte att den går för fort. I och med det ser jag fram emot resan till Berlin med klassen. Sen hoppas jag att jag kommer vidare i mina studier och kommer igång med träningen igen som tyvärr har halkat efter lite den här hösten.
 
Annars visade sig 2015 bli bättre än jag tänkt mig. Jag aldrig trott att jag skulle gå på en traditionell konstskola men jag är så glad att jag har gjort det och därmed tagit mitt första steg, på egna ben, hemmifrån. Sen trots att jag inte har något körkort än så tycker jag att jag kom igång bra ändå men de förutsättningar som jag haft.
 
Höjdpunkten i skolan som jag kommer minnas med 2015 var helt klart de första veckorna och Slottsfesten i början av oktober och resan till London (plus att jag fick fira min födelsedag där) var det bästa på hela sommaren och året. Jag blev verkligen positivt överraskad av London och vill helt klart åka dit igen!
 
Det enda tråkiga med 2015 var att Morfar dog. Det var en jobbig månad i April när allt gick så fort och hela våren var faktiskt ganska tung Men så var också hösten då jag började tänkta ännu mer på det här med livet. Ja, jag har helt enkelt tänkt för mycket det här året och det har dragit ner mig. Det som var mysigt med våren var helt klart alla små nyfödda lamm som jag fick gosa med och jag ser fram emot när de nya kommer i vår.
 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0