Spegel - Varuhuset.se / Dataväska - Krusel / Resväska - Epictravelgear.com / Hemliga trädgården - Akademibokhandeln / Örhängen - Lily&Rose / Parfym Daisy - Marc Jacobs
 
Jag har ju slutat med att köpa och få julklappar (nästan). Därför skriver jag inte önskelistor längre. Men jag kunde inte låta bli i år ändå. Jag kom på att jag behöver en ny (snygg och orginell) resväska och dataväska. Sen skulle jag någon gång vilja äga ett kit med promarkers. Ett underbart parfymkit, glittriga örhängen från Lily and Rose och en vacker spegel på fot kanske inte är det allra nödvändigaste men jag är lite förälskad i detta och det gåt alltid hem hos mig.
 
Hur som helst kanske jag ger något av detta till mig själv i julklapp. Det finns en stor risk att det blir en dataväska och dator.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0