Idag har jag sovit ut, sett det senaste avsnittet av Pretty little liars, ätit en god laxrätt till lunch, jobbat några få timmar mitt på dagen, gått runt i plattat hår, blivit på bra humör utav solen (ni ser ju bara bilden över) och tillsist varit och tränat.   
 
När det kommer till Pretty little liars börjar jag bli lite otålig nu. Jag har hört att "A" (mördaren/boven bakom dramat) ska avslöjas i slutet på den här säsongen. Vilket är snart. Det har ju gått 5 säsonger snart. Så jag följer PLL ordentligt nu precis som jag nu mera älskar Vampire Diaries också. Nu har jag börjat på säsong 4- Jag får försöka dra ut på den lite för sen blir det jobbigt eftersom det inte finns fler säsgoner på Netflix.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0