Igår plingade det på dörren. Det var ett bud med ett paket från Mango. Ni förstod väl att jag inte kunde låta bli den där hemsidan när jag bloggade så mycket om alla deras fina blusar som fanns på rea? Dock lovar jag att det inte låg någon blus där i. Någon måtta får det vara. Men när jag ändå håller på och bekänner vissa saker måste jag visa ett paket från Eleven som jag fick förrut. Jag ska visa båda innehållen senare. Jag sprider ut det lite.
 
När det är rea går jag loss. Jag fyller på min garderob för nästan hela året under reatiderna känns det som. Speciellt den här tiden på året och i alla fall med smycken. Men det är inte oftast så att jag köper grejer som jag inte hade köpt annars. Grejen är (om jag får förvara mig?) att jag hittar många grejer före det kommer på rea men jag avvaktar tills att de blir rea. Men sen blir det ju pengar i slutändan ändå. (Det kan jag inte sticka under stolen med.) och inte minst en full garderob (jag håller snart på att växa ur mitt rum) Haha. Men jag bara älskar rea. 
 
Det är inte alls lika roligt att handla till ordinarie priser (det blir ju så dyrt då). Jag som älskar t.ex väskor, och skulle ändå aldrig handla något sådant för 20 000 kr. Visst, det finns ju ett värde i det och det är bra kvalité. Men jag köper inte saker med tanken över att kunna sälja det. Så att köpa en märkesväska skulle värka så i mig. Det är för mycket pengar att lägga på endast en sak. En utbildning kan jag dock tänka mig att lägga de pengarna på. Men visst, jag ska aldrig säga aldrig. En dag kanske jag bloggar om en nyinköp väska för ca 10 000. Men det får bli när jag har ekonomin för det.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0