Jag har fått ett nytt element i mitt rum (har inte kunnat använda det på mer än ett år) så därför har det varit lite som behövdes plockas ur rummet och sen in igen. Ett exempel var min samling av filmer. Så när jag plockade in det igår blev jag lite nostalgisk. Speciellt över dessa filmer/serier som alla var mina favoriter när jag var yngre. Ni kan ju dessutom se att det är några få återkommande skådespelerskor - Hilary Duff, Lindsay Lohan och systrarna Olsen. Jag älskade allt med dem  och idag gillar jag fortfarande Hilary Duff och systrarna Olsen. 
 
Ser ni att några filmer är Vhs:er t.o.m?
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åh så många bra filmer :D

2015-02-10 @ 14:16:54
URL: http://matildays.se
Postat av: Mini

Du tog bild på typ alla filmer jag älskar, även nu. Växte up med alla dessa under högstadiet/ gymnasiet. Enda jag inte har sett är den längst upp till höger men annars är alla andra typiskt- jag filmer:)
Hilary Duff var min stora idol och jag älskade Olsen tvillingarna. Minns att jag tvingade mina vänner att se minst ett av dessa filmer på filmkvällar i högstadiet/ gymnasiet:)

2015-02-10 @ 20:28:23
URL: http://miniscorner.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0