Bebe sheer - Eleven 300 kr (ord.379 kr). 
 
I paketet från Eleven fanns det faktiskt en parfym.Egentligen har jag lagt parfymköpandet på hyllan ( jag var värre för några år sedan). Men det är inte vilken parfym som helst... Jag har länge velat haft denna så när de hade rea på Eleven där man dessutom fick 3 produkter till priset av 2 kunde jag inte låt bli. Dessutom fick jag ett läppglans på köpet. 
 
Idag kostar parfymen 300 kr på Eleven men jag betalade bara 200 kr. Så jag tänkte tipsa om denna som en alla hjärtansdag present. Vissa gillar ju att köpa dyrare saker till varandra (inte jag och Niclas dock) och då kan denna vara ett riktigt bra tips då flaskan är hjärtformad.
 
Jag ska visa bilder på själva flaskan senare. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0