Idag har jag varit igång. Jag och Ellen (från franskan i höstas) hade bokat in en lunch. Jag fick tillbaka en bok som hon hade lånat av av mig och sen pratade vi lite om studier och franska.
 
Hur som helst åt jag en varm foccacia med lax och philadelpiaost och valde en aloeveradryck med fläder till (jag hade aldrig testat den smaken förr). Efter fortsatte Ellen vidare till skolan medans jag gick igenom lite av slutrean på stan. Det mesta var bara skräp och jag hittade inga jeans som jag är i behov av (har bara ett par kvar). 
 
Nu på kvällen har jag varit iväg och tränat skivstång. Jag har inte tränat det på mer än ett halvår så det var på tiden. Men det var faktiskt härligt.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0