Elf Eyebrow kit & Higlighter/Concealer (faire) - 49 kr st
 
Jag hade turen att hitta på märket Elf i en butik på stan. Mycket var utplockat men det jag behövde till sminksamlingen fanns precis kvar. Det var som ni ser ett ögonbrynskit (Jag håller på och letar efter vad som passar mig - penna eller skugga och vilken färg) och en Higlighter och Concealer i sammma förpacking. Perfekt!
 
Än har jag inte bestämt mig angående ögonbrynskittet (men jag gillar att det är både en skugga och en gel) men higlightern/concealern är jag riktigt nöjd med. Så det var roligt att få testa detta ,märke.
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Charlotta Hägg

Sv: Ja, vi gjorde det förra året också och det är verkligen något speciellt :) Allt är så grönt och fint där även på vintern :D

2015-01-12 @ 19:58:06
URL: http://charlottahagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0