Olympus XZ-10  - Köpt på mediamarkt.
 
Jag har köpt en ny kamera!
 
Jag tappade tyvärr min Canon i golvet (konsekvens:linsskyddet blev förstört). Därför var jag in och kikade på kameror på mellandagsrean. Jag köpte ingen då men kunde inte riktigt glömma denna från Olympus så någon dag senare när Niclas var till stan köpte han den. Det var den sista, alltså utställningsexemplaret så han prutade ner den 300 kr till 1500 kr. 
 
Än så länge har jag bara använt den lite men jag är nöjd med bländaren och optiken som är bättre i denna än den förra. Jag är också nöjd över priset och med tanke på att den ska vara den bästa kameran i sin prisklass. Vi hoppas att jag blir nöjd med den detta år. Snygg är det ju också!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0