Idag har varit en riktigt strålande dag vädermässigt (riktigt tillskillnad från igår). Jag var ut på en promenad mitt på dagen i 1 h och sen gjorde jag en god sallad till lunch. Lite fett blir det ju med dressing, avokado och ost men jag hade inte i så mycket av varje. Det finns faktiskt två portioner kvar som jag ska spara på.
 
Vill man testa på min sallad har ni ingredienserna här:
  • Kräftstjärtar
  • Avokado
  • Pasta
  • Champinjoner
  • Salladsost
  • Körbärstomater 
Dressingen heter "Eriks" .Min favorit är cesar även om jag har krätor till istället för kyckling.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: hjjonsson.blogg.se

Ser gott ut mums!

2015-01-09 @ 16:32:24
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0