Bildkälla: thyblackman.com
 
Om mindre än två åker jag till London... whiie! 
 
London har alltid stått högt på min "vill-resa-till-lista". Men ändå har jag inte räknat ner dagarna som när jag skulle till Paris båda gångerna. Jag tror det är för att jag inte vill bli besviken. Vad för sevärdigtheter jag (och Niclas) besöker får vi se. Men en sak är säker - jag ska shoppa. Självklart på Oxfordstreet!
 
Jag älskar att besöka butiker som vi inte har här i Sverige (i alla fall där jag bor) så jag vill inte missa Primark, New Look (där shoppade jag även i Paris - älskar), Victoria Secret, Ted Baker och Selfridges, 
 
Har någon något mer shoppingtips eller annat som man inte får missa när man är i London?
 
Hur som helst så tror jag att jag kommer trivas. Det är ju trots allt Niclas "Paris". Han älskar London lika mycket som jag älskar Paris.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0