Oj det blev en liten frånvaro för mig över helgen (förrutom något shoppinginlägg). Jag har hur som helst jobbat större delen av den:
 
I fredags från 8-18. Sen gick jag hem och åt middagen här över (en favoriträtt) med mamma och pappa.
I lördags jobbade jag från 7-14 och sen skyndade jag mig hem och klädde ut mig till maskeradfest. Det var Niclas kompis som fyllde 25 år. Dock var det kris på jobbet pga sjukdom så jag var tvungen att gå upp och jobba igår med. Så det blev ett 8-17 pass. Jag var dock riktigt trött på förmiddagen då det kändes som en riktig seg söndag i December...
 
Hur som helst så blev det middag med mamma, pappa och Niclas när jag kom hem och efter det tog Niclas och jag en promenad. Så rundade jag av min helg och söndagkväll.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0