En av de få bra bilder från denna sommarmånad...
 
 
Jaha då var Juli slut utan knappt några soliga dagar... Egentligen gör det inte mig något då jag har jobbat hela måndaden men lite mer sol (det behövs inte mycket värme egentligen) hade väl varit lite roligare?
 
Hur som helst,  i Juli har jag:
  • Haft två lediga dagar i värmbölja då jag badade badtunna hela dagarna.
  • Morgonsimmat en del med mamma.
  • Varit mycket hos Niclas (som bott själv den här månaden)
  • Varit och badat med Amanda och hennes mamma en av de få varma sommarkvällarna.
  • Ätit en glass vid havet.
  • Shoppat med Mamma.
  • Hälsat på mormor på mammas födelsedag.
  • Varit på stan med Amanda.
  • Åkt båt med mamma.
  • Fikat med Sevana och Josefina.
  • Varit på Maskeradfest.
  • Ätit Tacos med gänget en kväll.
  • Jobbat masssor.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0