Saker som är typskit mig:
  • Jag planerar alltid mina veckor och allt annat. Jag är ett planeringsfreak.
  • Jag är ett riktigt kontrollfreak men ändå kan jag leva i ett stökigt rum. Jag har mitt "organiserade kaos". Annars kan jag inte vara kreativ...
  • Jag måste äta flera gånger om dagen. Jag kan sällan hoppa över lunch, hur sent jag än åt frukosten. 
  • Jag blir alltid trött mot kl 11/12. Det spelar ingen roll om jag är på fest/filmkväll mm. Tyvärr. Jag blir lätt irriterad och stressad om jag inte får min sömn.
  • Jag kommer aldrig ifrån en rea utan att handla något... Ja det beivsar jag ju på bloggen hela tiden.
  • Jag är en konsekvensetiker och tänker alltid på följderna och "tänk om" - Kanske lite för mycket.
  • Jag kan inte sitta inne om det är sol utanför fönstet, speciellt en sommardag.
  • Jag älskar att klä mig för fest men är inte lika bra på att festa.
  • Jag tycker att jag får ha det hur stökigt jag vill men när Niclas har det blir jag stressad och säger åt honom att städa. Haha
  • Jag har alltid handsprit i väskan. 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0