Ja de är minsann roliga de där fåren.
 
Men de är ju djur trots allt. Adam är ju charmig som ska nosa på kameran när jag ska fotografera honom. Sen springer han vidare och börjar klia sig mot en sten. Haha. Dessutom höll jag på att sätta mig på honom när jag skulle fotografera ett annat lamm och satt mig ner på huk. Det var något som tog i mot liksom. Inte trodde jag att han stod så precis bakom mig. Strax efter det när jag väl har lyckats sätta mig ned utan att sätta mig på Adam får jag en putt i ryggen så jag håller på att flyga ner i gräset. Ja då var det Céline som ville bli klappad. Hon är helt otrolig på att buffa på en och vara kelig. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0