Igår jobbade jag från 8.30 - 18. Sen gick jag hem och åt lite lax till middag och efter det drog jag med mamma ut på en promenad. Dock med värkande fötter. Så det var härligt att komma hem då det också började regna. Nu har jag en mysig morgon när det regnar utanför fönstret. 
 
Igår såg jag förresten finalen av Revenge (eller jag tror att det var det i alla fall?). Jag hade helt missat att det var sista avsnittet så efterråt var det lite sorgligt, som det alltid är när en serie som man har sett i 4 år slutar. Hur som helst var det ett väldigt fint slut, man fällde någon tår. Jag vill dock inte avslöja för mycket för den som inte har sett det. Men den inehöll ett bröllop och två dödsfall. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0