Visas på SVT
 
På senaste tiden har jag börjat sett på mer dokumentärliknande serier än jag brukar där det handlar om människor. Först har vi "Au Pair i London" som handlar om fyra finska tjejer som jobbar som Au pair i London som namnet säger. En typ av serie som har fascinerat mig är "Gift vid första ögonkastet" där främmlingar gifter sig med varandra i ett expriment. Efter en månad får de skilja sig om de vill. Det visar att första ögonkastet och det yttre inte alltid spelar någon roll. Det finns både en amerikans och svensk verision av detta.
 
Tillsist har vi "Under samma tak" som är intressant. Jag tycker lite synd om de äldra faktiskt. Sen har jag också följt "Realitystjärnorn på godset".
 
Någon annan som har sett dessa serier?
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0