Floral
 

GUESS pink pointed toe pumps, 825 SEK/ 2  Floral pattern shoes, 225 SEK/ 3 Ankle strap stiletto, 830 SEK /4 Steve Madden ankle strap heel sandals, 460 SEK 5 Chinese Laundry ankle tie sandals, 750 SEK / 6 Charlotte Russe beige platform pumps, 260 SEK / 7 Peep toe platform pumps, 315 SEK / 8 Steve Madden synthetic shoes, 915 SEK / 9 Jeffrey Campbell cotton shoes, 1 040 SEK / 10 Dolce&Gabbana high heel platform sandals, 7 305 SEK / 11 Floral pattern shoes  / 12 Pangmama floral high top sneaker, 355 SEK 
 

Varje vår vill jag ha massa blommönstrade skor. Jag tycker det är såååå fint. Speciellt på sommaren. Dessa hittade jag till årets kollage och jag måste säga att favoriterna är de från Dolce Gabbana, nr 8 med röda rosor. Dock kostar de ju endel - 7350 kr... Det är ju bara att glömma och bara drömma om.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0