Igår fick jag ett paket som jag hade beställt från Bonprix. I fanns 4 baddräkter och ett par jeansleggins. Legginsen var inte alls bra. Men alla baddräkterna var riktigt fina. Dock fanns det två bikinis som satt bra på mig och det var den sista och den som jag inte tog kort på. Den sistnämnda behöll jag så den ska jag visa i ett senare inlägg.
 
Men jag måste slå ett slag för Bonprixs bikinis när jag ändå håller på. Alla dessa kändes riktigt finaoch välgjorda och jag tycker definitvit att man ska kika in där om man är utefter en baddräkt (eller också bikini) i ett bra pris. Förrut har jag inte velat haft baddräkt men nu känner jag att jag gått och blivit gammal för det känns helt okej att köpa en (och bra att ha när man ska motionsimma). Bikinis är kanske lite roligare men en bra baddräkt känns bra att ha.
 
// Elaine
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0