I år är jag besviken på låtarna i ESC.... Eller jag var det i alla fall. Men nu har de vuxit lite. Men jag har bara favorit och det är Israel. De flesta andra låtarna är är balader så jag tror det är därför jag tycker att det är tråkigt. Men Dessa låtar här över är ändå Topp 10 (dock inte rangordnade) efter en del lyssnande från min sida. Men det roligaste i år är helt klart att Australien fårn vara med eftersom ESC firar 60 år.
 
Annars så tror jag att Sverige kan vinna. Jag tycker dom inte om "Heroes". Måns är okej men jag står inte bakom låten. Men den verkar vara förhanstippad så vi får se hur det går. Annars tror jag att det också kan gå bra för Spanien, Estland och Australien. 
 
Vad tycker ni om ESC i år och ska ni titta på tisdag när det drar igång på riktigt?
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0