Igår tog jag en promenad med mamma på morgonen, sen vid kl 3 började jag jobba. Så jag jobbade till 21.30. Därefter for jag iväg till Niclas med Frida, där Niclas, Markus, Emil och Isabelle såg på eurovison. Vi slängde oss in i det och pöängsatte alla låtar. De som vi trodde skulle komma i topp kom ungefär i topp 5. Förrutom sverige då. Inte trodde vi att vi skulle vinna ändå. De andra var glada men jag blev lite bitter över att vi vann igen så pass nära och framför allt för att jag inte gillade låten och framförandet. Jag gillade Rysslands låt bättre. Men det är synd att tävlingen har blivit politisk och att hela arena buade ut Ryssland. Jag vill bara att det ska vara en musiktävling oavsett vad jag tycker om Ryssland annars.
 
Så med andra ord var jag den som var minst glad över att Sverige vann. Men ska prompt  Eurovsion till Sverige igen hoppas jag att det blir i Stockholm nästa gång.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0