Studie med endast kol och sudd.
 
Hallå där!
 
Helgen var en jobbhelg, däräv mitt kanske dåliga uppdaterande? I lördags morse fick jag lite tid med familjen innan jobbet började 11 och sen slutade 21. Sen började söndagens jobb kl 8 och när det slutadevid 18 bar det av hem för att snabbt slänga i mig mat, hämta mina grejer och sen gå till bussen. Mamma följde i alla fall med så jag fick sällskap. Sen vid 21 var jag äntligen på rummet. Så det var en ganska intenstiv helg men jag fick träffa ett gäng härliga kollegor i alla fall.
 
Men jag var allt trött imorse, likså hela dagen. Jag hade teckning på morgonen då vi jobbade med ljus i mörker som ändå gick hyffsat. Men sen på eftermiddagen när vi hade kroki hade all energi försvunnit ur mig. Så jag gärspade mig igenom lektionen. Egentligen förstår man inte hur krävande konst är men jag kan tala om att det kan vara riktigt omtummlande. I alla fall för mig.
 
Kvällen spenderas i alla fall i skolhuset med ett gäng andra surfandes/arbetandes tjejer. Sen blir det som vanligt "Cathfish" med Alexandra - Måndags standard!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0