Idag har jag varit till tandläkaren. Eftersom jag inte hade blivit kallad på 2,5 år bestämde jag mig för att boka en tid själv. Hur som helst så fanns det nästan inget att klaga på så jag kunde pusta ut. Efter hämtade Niclas mig och så åkte vi hem till honom och tog en promenad med hundarna och åt sedan middag med hans mamma. 
 
Sen kände jag bara för att sova men hade lovat mig själv att gå och träna ett medelpass. Jag har ju inte gjort det alls i höst så jag var ju bara tvungen. När jag var där var jag stolt över mig själv och jag kom ihåg hur mycket jag verkligen saknar de där passen. Det är inte lika lätt att träna för mig nu när jag inte bor hemma. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0