Utanför konsthuset igår. 
 
Idag har jag inte varit på topp. Vissa saker tynger mig och jag är så lättiritterad just nu...  Morgonen började egentligen bra. Det gick bättre att skulptera på min paprika och sen gjorde vi syftningsövningar. Men efter lunch när vi skulle börja med porträtt (i skulptur) kände jag inte längre någon inspiration och kände mig irriterad och sur. Det kan ha att göra med att jag vill ha ut så mycket av det här året...
 
Hur som helst var det skönt när skulpturen var över och jag istället kunde fortsätta rita händer. Så nu har jag ritat 24 utav 35 händer...
 
Just nu vilar jag mig med att lyssna på lite musik för att bli glad.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0