I fredags var det fest på slottet. Först fick vi lyssna på musik/"uppträdande" som handlade om slottets historia. Efter det fick vi gå en rundvandring i fängelsehålorna och i slottet. I en bäcksvart, trång lönngång blev det lite läskigt. Jag hade gått där förr så jag gick först i mörkret eftersom att jag visste att jag skulle kunna komma ut. Men när jag plötsligt inte visste var jag skulle gå och hörde någon andas precis bredvid mig blev det lite jobbigare, även om jag visst att det var en skådespelare. Men det sägs ändå att slottet är hemsökt...
 
Hur som helst var det äntligen middag efter vandringen. Maten fick vi, men sen fanns det också en bar. Efter maten spelade sedan musikeleverna hela kvällen. 
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0