Jag har haft tre tuffa dagar på veckan. Jag kan inte riktigt förklara varför men stämningen har varit tung på hela skolan så det är inte bara jag som har kännts så. För mig är det nog en kombination över att jag behöver lov, att jag börjar känna att vintern är på väg och att det har varit föreläsningar med tunga ämnen i tre dagar nu. Alla föreläsningar var bra enligt mig. Dagens hölls av Brian Palmer som är antroprologen från New York och Harvard. Han pratade om civilkurage och sen gjorde vi några övningar med honom. 
 
Men det har bara variit för mycket med tre stora, tunga ämnen inom temat motstånd. När man sedan ska producera filmer varje dag i grupper (som man inte är van vid) på så kort tid som en timme har det bara sugit musten ur mig. Så jag känner mig slut som artist med anda ord. Jag orkar inte rikigt skapa och göra någonting. 
 
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Carina

Tänk på att du behöver vila när det är lördag-söndag. Ta inte på dig för många jobbdagar på helgerna. Du behöver din "ila" för det ger ny energi och ork till nästa vecka. Kram!

2015-10-22 @ 14:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0