Idag skulle vi fortsätta med veckans block med skulptur. Så jag skulle precis göra klart min pyramid och börja göra en paprika när det började lukta amoniak (Pga ett kylskåp som hade gått sönder) i salen. Så istället fick vi se på film i aulan. Det blev en som hette "Camille Claudel" och handlade om hennes liv som skulptör.  Det passade mig bra för att den var på franska och utspelade sig i Paris på 1800-talet.
 
Efter det kunde vi gå tillbaka till skulpturen. Sedan stannade jag en stund till innan det var middag (tiden går otroligt fort när man skulpterar). Sen efter middagen tog jag äntligen en promenad runt området på lite mer än en halvtimme. Jag hittade då också fåren.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0